تامین اجتماعی

دیرکل تامین اجتماعی قم گفت: نهادینه کردن و تجلی اخلاق اسلامی، احترام به مردم و بهبود فرهنگ تکریم ارباب رجوع و همچنین پاسخگویی درست و به موقع به مخاطبان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش پیام خانواده  محمد عاشوری در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره دائمی خوشرویی و پاسخگویی این اداره کل با بیان این که یکی از ویژگی‌های بارز دین مبین اسلام مردم داری و تکریم ارباب رجوع است، اظهارداشت: جشنواره دائمی «خوشرویی و پاسخگویی» تامین اجتماعی قم با شاخصه هایی از جمله خوش اخلاقی، حسن خلق، پاسخگویی، رعایت احترام ارباب رجوع، پرهیز از تنش و درگیری و احساس مسئولیت نسبت به حقوق مراجعان بصورت ماهانه برگزار شده و همکارانی که بیشترین امتیاز در شاخص های اعلام شده را داشته باشند به عنوان برگزیده معرفی می گردند.
بر اساس این گزارش محمد ذوالفقاری، اسحاق عبداللهی، علی مخلص، محمد سورانی، محمدرضا معتمدی راد، سمیه گایینی مطلق، محمد احمدلو، احسان فتح اللهی، امیرحسین مزیدآبادی، شهاب گایینی، فاطمه عسگری، زهرا شوندی، علیرضا فدایی، احمد شاباز، اکبر فتاحی، حمزه امیدوار، اسماعیل انصاری، مصطفی رسولی، حامد طالبی، امیر ملک محمدی، مهدی خاکی، محمدعلی لاجوردی، علی اکبر هادی گل، اکبر جهانگیری، سید محمدرضا تقوی، محمد جواد آدابی، طیبه سادات حسینی، حسین عبدی، عبدالعظیم رشیدالماسی، غلامرضا والانژاد، جواد سواخواهی، بهاره نژادسام، محمدحسین ناصری، اکبر رضایی، محمد جواد اشعری پور و احمد مقدم به عنوان 36 برگزیده شش ماهه نخست جشنواره دائمی خوشرویی و پاسخگویی کارکنان تامین اجتماعی قم در سال 1402 معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایزی از آنان تقدیر گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =